zondag 24 februari 2008

1e betaaldag groot succes!

Zaterdag 16 februari jl. was de eerste mogelijkheid tot het doen van een afbetaling en het was een groot succes. Ik wist dat de vrouwen heel erg graag wilde laten zien dat ze goede afbetalers zouden zijn, maar dat van de 44 vrouwen er 30 een bedragje kwamen aflossen had ik niet verwacht. In totaal kwam er die dag 350 euro terug. Renata en ik hebben overlegd hoe we dit geld weer gingen uitbesteden. Afgelopen zaterdag is dat dus gebeurt. Drie vrouwen hebben nog een aanvulling gehad op hun lening. In januari toen ik daar was kon ik hen niet meer geven dan 50 euro, omdat het geld op was, maar heb de belofte gedaan zo snel mogelijk nog eens 50 euro te geven.
Verder zijn er 4 vrouwen begonnen van het afgeloste geld en voor nog eens 5 vrouwen heb ik geld opgestuurd vanuit Nederland. Zaterdag 1 maart is de volgende betaaldag. Alle sponsors waarvan 'hun' vrouwen een aflossing hebben gedaan hebben persoonlijk bericht ontvangen.

Geen opmerkingen: