woensdag 3 september 2008

1e lening is afgelost!

Ik ben erg blij te kunnen mededelen dat Purity Gabriel haar lening inclusief 10% rente helemaal heeft afgelost!
Naam: Purity Gabriel
Status: getrouwd
Leeftijd: 28 jaar
Kinderen: 2
Stam: Giriama
Gevraagd microkrediet: 100 euro
Business: verkopen van zelfbereid voedsel
Gestart op: 18 januari 2008
Lening afgelost op: 27 augustus 2008 (7 maanden)
Purity werd volledig gesponsord door Jolanda Wicherson. Website: www.careerandkids.nl

Ze is onze eerste vrouw die het zelfs in 7 maanden voor elkaar heeft gekregen! We zijn daar erg trots op. Zeker omdat de bevolking van Kenia het op dit moment zeker niet makkelijk heeft, zoals ik al eerder vermeld had.
Toen ik haar in januari 2008 haar lening gaf had ze een abces in haar kaak. Ik heb haar apart genomen en haar gevraagd hoe ze dacht om niet in de verleiding te komen om het geld te gebruiken om haar ziekenhuisbezoek te betalen. Ze vertelde me toen dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat haar man al wat voor het ziekenhuisbezoek had geregeld. Toch had ik zeer grote twijfels, maar ze heeft het dus prima gedaan!
Nu hebben we in het contract opgesteld dat de vrouwen die succesvol hebben afbetaald, in aanmerking kunnen komen voor een nieuwe, eventueel hogere lening, maar niet eerder dan 6 maanden na het beëindigen van de vorige lening. We hopen haar tegen die tijd weer te kunnen helpen!

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede zaak! Hopen dat die mevrouw op die manier in haar levensonderhoud kan blijven voorzien.

Unknown zei

Welkom bij Investment Financial Services, bieden wij lening aan klanten die in ernstige behoefte aan financiële hulp die u nodig hebt om geld te lenen om te investeren, en rekeningen betalen, we willen dat je weet dat we alle soorten leningen met rente onder de 3%, dus wij bieden leningen in euro, pond. en dollars .. De leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid. Is onze prioriteit, Neem contact met ons op via e-mail: investimentcompanyindia@gmail.com of bel +91-95-8278-5746.

Lening aanvraagformulieren
 
1) Volledige naam:
2) Land:
3) Adres:
4) luidt:
5) Geslacht:
6) staat:
7) Beroep ::
8) Telefoonnummer:
9), terwijl op de werkplek.
10) maandelijks inkomen.
11) Lening Bedrag dat nodig is:.
12) Lening Duur


   Wachten voor uw antwoord met details van het programma. Gelieve niet te bellen +91-95-8278-5746, gerust voor meer informatie.


Een aanvraag voor een lening tegen 3% rente, investimentcompanyindia@gmail.com

Teken:
beheer

Anoniem zei

Bent u op zoek naar een lening? Of was u een lening geweigerd door een bank of een financiële instelling voor een of meer redenen? U hebt de juiste plaats voor uw lening oplossingen hier! Elina Johnson lening bedrijf zijn we in beperkte geven leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 2%. Neem dan contact met ons op via e-mail vandaag via elinajohnson11@hotmail.com

De gegevens van sollicitanten:

  1) Volledige naam:
  2) Land:
  3) Adres: a
  4) Staat:
  5) Sex:
  6) Burgerlijke staat:
  7) Beroep:
  8) Telefoonnummer:
  9) Momenteel positie in plaats van het werk:
  10) Maandelijks inkomsten:
  11) Lening Bedrag dat nodig:
  12) Lening Duur:
  13) Doel van de lening:
  14) Religie:
  15) Heb je eerder toegepast;
  16) Geboortedatum;
  dank,
Mevrouw Elina Johnson

lapo microfinance zei

Bij LAPO MICROFINANCE Wij bieden leningen aan particulieren, bedrijven en samenwerkende instellingen tegen een rentevoet van 2% per jaar ,, Heeft u een dringende lening nodig om een bedrijf op te starten, een schuldlening? een auto of een huis kopen? Zo ja, maak je geen zorgen meer, want we bieden allerlei soorten leningen tegen een lage en betaalbare rentevoet van 2%, zonder onderpand en zonder kredietcontrole. ANTWOORD OP MAIL: lapofunding960@gmail.com Met vriendelijke groet

Anoniem zei

Getuigenis van een serieuze lening die is verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, omdat ik blij ben met de lening die u mij heeft verstrekt. Als u een lening nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte juridische geldschieter, neem nu contact met hem op en ontvang uw bruikleen via: E-mail: lapofunding960@gmail.com .. Bedankt

Roberto Kenneth zei

LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LENINGSMAATSCHAPPIJ Wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 3% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, woninglening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande e-mail: robertokennety@gmail.com

Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
Compay-e-mail: robertokennety@gmail.com

david williams zei

Heeft u 3% particuliere of zakelijke leningen nodig voor verschillende doeleinden? Neem dan nu contact op met Mr. Williams David via zijn e-mail: 3dloanfirm@gmail.com of voor meer informatie.

Mrs. McCarthy Juan zei

GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

Anoniem zei

Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

oliver Henrich zei

Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

Anonymous zei

Hallo jongens, ik wil LAPO MICRO FINANCE heel erg bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij om LAPO vandaag te ontmoeten, neem contact met hem op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com

Marleen Overmeire zei

echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014

UNICREDIT FAST LOAN zei

Goededag

Unicredit Fast Loan biedt een GRATIS lening aan tegen een tarief van 3% bij alle leningtransacties.
Neem contact op met Unicredit Fast Loan voor zowel lening als kortlopende lening, voor een snelle, veilige en gemakkelijke transactie.

Contactgegevens

E-mail: unicreditfastloan@gmail.com

Facebook: Unicredit snelle lening

Instagram: Unicredit Snelle Lening

Twitter: @unicreditfastloan

WhatsApp: +447459707469

Een leningtransactie waarop u kunt vertrouwen.

Anonymous zei

Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014