dinsdag 27 mei 2008

Film opstarten microkrediet is klaar!

Hallo allemaal,
Van al het filmmateriaal dat ik had gemaakt in januari hebben we met veel knippen en plakken een 30 minuten durende film gemaakt. Ondanks de relatief slechte kwaliteit ben ik er toch erg trots op. Ik denk dat het goed weergeeft wat we in die week gedaan hebben en het zeker iets toevoegt aan de foto's en het reisverslag.
Als ik had geweten dat de film ooit op de goede doelen website van de NCRV zou komen te staan had ik het wel wat anders aangepakt. Maar goed, ik krijg een herkansing! De NCRV belde me een aantal weken geleden op met de vraag wat ik in juni als ik terug ging precies ging doen. Ze vonden het blijkbaar een goed plan en boden me een digitale camera aan om mee te nemen! Compleet met reader erbij hoe ik een goed filmpje in elkaar moet zetten. Ik was hier heel blij mee en hoop het deze keer wat beter te kunnen doen. Mijn dank is groot aan neef Evert die zoveel tijd (die hij eigenlijk niet had:-) in het bewerken van dit filmpje heeft gestopt.
De koffer ligt inmiddels alweer klaar, over 5 dagen vertrek ik en er is op het laatste moment nog veel te regelen. Ik hoop weer regelmatig wat te kunnen schrijven vanuit Kenia, alhoewel het daar nu midden in het regenseizoen is en vaak het internet er compleet uitligt. Dus we zullen wel zien.
Kwaheri!
Groetjes Corien

Geen opmerkingen: